In december bestelden wij een starshower telefonisch via de telefonische gegevens die je op televisie te zien krijgt (een betalend nummer). Toen de telefoniste voorstelde of wij wilden betalen na de levering, vond ik dat logisch en dacht ik dat dit de beste opportuniteit was. Dezelfde dag stelde ik vast dat ik hetzelfde product ook via het internet kon bestellen, goedkoper en zonder hun afterpay service (betalend). Ik annuleer dezelfde dag nog de telefonische bestelling, (bevestigd op mail) met deze reden en de melding dat ik een nieuwe bestelling geplaatst heb via internet (vanwege goedkoper). Ondanks mijn annulering krijg ik beide producten toch toegestuurd ! Ik stuur één van beide producten terug na telefonisch contact op 18 december 2015. Na 2 weken bel ik nog eens omdat ik nog steeds niets teruggestort heb gekregen. Antwoord : het was nog in behandeling. Daarna nog 2X teruggebeld. Telkens je belt , wordt je aardig lang aan het lijntje gehouden en moet je wachten op een operator, terwijl je belt op een dure betaallijn !!! Ik heb mijn geld eindelijk teruggestort gekregen op 14 januari 2016 !! Ik bestel nooit meer bij Tommy's teleshopping : de operator gaf mij niet alle informatie in het voordeel van de klant, de telefoonlijn is blijkbaar nog een extra verdienste voor de firma (heb hierdoor een hoge factuur gehad) en de service na verkoop is schandalig. Iedereen weze verwittigd : koop niets via deze malafide firma !