BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

retour aangetekend maar bedrijf neemt niet aan

Bijdrage door gebruiker
12-12-2013
3 reacties
Situatie is als volgt:

Ik bestel via internet 2 carnavalskostuums en een panty bij goedkopecarnavalskleding.nl. Bij aankomst 2 dagen later is het herenkostuum compleet anders dan die op de foto op de site, en de panty is ook de verkeerde en ik wil die terugsturen. Ik mail haar hierover, en dat duurt weer 2 dagen ook, maar het mag retour op hun kosten. Ik besluit het dameskostuum mee te sturen, want dat zit niet mooi. De kosten werden toch al vergoed en het zou er niet duurder op worden. Pakket is aangetekend verstuurd en daarna was het wachten tot het aankwam, maar het kwam niet aan. Mevrouw gemaild, zij geeft aan dat ze niets heeft ontvangen. En dat ik de jurk alleen mag retouren tegen een tegoedbon want de retour periode is verlopen. Post nl gebeld, zij zeggen dat het mevrouw 2 keer is aangeboden maar dat ze niet thuis was en dat er een afhaalrecu in de bus is gelegd om het pakket op te halen bij postkantoor in de buurt. Zij zegt dat ze er twee is geweest en dat er geen pakket lag voor haar. Post nl zegt dat ze 3 keer hebben gebeld en dat het er alle drie de keren toen wel lag. Eigenaar van het postkantoortje zegt ook dat het er ligt en dat hij zich de mevrouw niet kan herinneren (ook al zegt zij dat ze hem heeft gesproken)

Lieve mevr. of meneer kunt u mij helpen?
Nu: het pakket is cf procedure PostNL inmiddels retour afzender gestuurd en kwam vanmorgen bij ons aan. Wat nu? Ik krijg mijn kostuums zo niet retour, en dus geen tegoedbon en geld, en ik ben mijn verzendkosten kwijt voor een pakket dat ik nu gewoon weer heb liggen….
Mvg Mevr Hoes
[edit, tel nr. verwijderd - redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.