Beste Kassa,
Sinds Ziggo een ongewenste "harmonisatie" in februari 2015 heeft doorgevoerd, hebben veel klanten met diverse televisie's (met door Ziggo erkende CI modules) problemen met het ontvangst signaal van digitale televisie. De zo genoemde SAC error. Hierdoor is het soms niet mogelijk zenders te ontvangen waar klanten wel voor betalen. Ziggo wijst naar oa Sony (in mijn geval), Sony op zijn beurt weer naar Ziggo. Ik wil benadrukken dat het niet alleen Sony televisies betreft! Gezien het tijdpad en de communicatie naar klanten zie ik hier niet snel een oplossing ontstaan. Ik wil jullie dan ook wijzen op deze problematiek en hoop dat jullie dit onderwerp een keer in een uitzending voorbij kunnen laten komen. Want zonder media aandacht denk ik dat veel klanten in de kou blijven staan. Ik heb hieronder de link naar de community van Ziggo geplakt. Hier kunnen jullie zien, dat veel klanten dit probleem sinds begin februari ondervinden. Tevens plak ik hieronder de schriftelijke reactie van Ziggo ten aanzien van dit probleem aan mij. Ik hoop oprecht dat iemand van de redactie dit verder wil oppakken...
https://community.ziggo.nl/apparatuur-televisie-36/ci-module-geeft-error-na-upc-migratie-1721
MAIL
-------- Original message --------
From: Ziggo Klantenservice
Date: 28/04/2015 13:56 (GMT+01:00)
To:
Subject: RE: PC2497 - Storingen - Digitale Televisie - [REF:476623884571]
Beste meneer/mevrouw ,
Helaas kan ik u niet aangeven of op kort termijn een oplossing beschikbaar is voor uw probleem en ben ook bang dat wij hier niet veel aan kunnen doen op het moment.
Nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar met handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen voor bijvoorbeeld installaties.
Daarna nog een vraag? Of bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
Fijne dag,
Medewerker Klantenservice
Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check zelf hoe je phishing herkent en voorkomt.
---- Oorspronkelijk bericht ----
Referentie: Storingen
> Product: Digitale Televisie
> Onderwerp:
Commentaar:
> Sinds de harmonisatie hebben wij thuis problemen met de ci module gecombineerd met de sony bravia televisie. Ik heb hier al meerdere keren over gebeld. Jullie wijzen naar sony, sony naar jullie. Het feit blijft dat ik voor de harmonisatie geen problemen onder vond met mijn sony en ci module. Ik heb nu al maanden problemen om digitaal televisie te kijken. Ik ben nu echt heel ontevreden. Zowel vanuit sony als ziggo krijg ik geen oplossing aangedragen. Is er op kort termijn een oplossing of moet ik maar overstappen? Aangezien andere providers geen problemen ondervinden.