In 2003 hebbben wij twee Liebherr kasten gekocht, maar binnen de garantieperiode kregen we er al problemen mee. Als ik bijvoorbeeld twee sneetjes brood uit de kast haalde, begon hij een uur later te piepen en liep de temperatuur op van -18 C naar zo'n -4 a -5C.We hebben dit bij de verkoper gemeld en deze heeft ons verteld dat wij de kast moesten resetten en 24 uur uitlaten.Natuurlijk waren we dan al weer een heledag bezig om al het voedsel ergens onder te brengen..Dit hebben we gedaan, maar de problemen waren niet verholpen.Elke keer als wij de verkoper weer belde moesten we dit weer doen (hij heeft ons nooit verder geholpen)Elk jaar hebben we de kast een paar keer moeten resetten, terwijl de andere kast helemaal geen problemen heeft.We worden hier een beetje simpel van want nu in 2008 moeten we elke week het ding wel resetten en dat mag wel eens veranderen.Dus weer hebben we de verkoper gebeld en weer moesten we resetten, maar daar geloofden we nu niet meer in, dus moest er al die tijd wel iets kapot zijn (hehe, de verkoper werd ook eens wakker), dus monteur erbij en er werd vastgesteld dat een printplaat kapot moest zijn.Deze werd besteld en pas 2 weken later werd deze erin gezet, om 10 uur ('s ochtends) was dat klaar en dezelfde dag (was de bedoeling), moest de temperatuur van 0Graden Celcius weer gedaald zijn naar -18, maar na ruim 24 uur is de kast nog maar op -5C.Weer hebben we gebeld en nu zou de andere printplaat ook kapot zijn, aangezien we over 2 weken op vakantie willen, waren we hier niet blij mee en hebben we er haast achter gezet..nu is het nog afwachten of de printplaat er optijd is en of dan het probleem is verholpen, misschien is er wel heel iets anders kapot!!Ook wilde we graag het voedsel (o.a. vlees, groenten e.d.) wel goed houden, maar de andere diepvries zit al bomvol, de verkoper hebben we gevraagd, of hij nog een kast(je) had staan, dat we even zolang konden lenen, maar dat was niet mogelijk.Nu kunnen we na al het gedoe ook nog een een rekening betalen (waarschijnlijk) van hier tot ik weet niet waar (wel goedkoper dan een gloednieuwe kast werd verteld, maar dat is nog maar af te wachten)Aangezien we dit probleem al ruim binnen de garantieperiode gemeld hebben, hebben wij dan recht op vergoeding van alle kosten? (of misschien een (groot) deel?? )Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is allemaal heel erg vervelend...