BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen bij opzeggen Canal Digital

Bijdrage door gebruiker
24-11-2016
2 reacties
Na 7 jaar gebruik te hebben gemaakt van Canal Digitaal besloot ik deze zomer schriftelijk met in achtneming van een opzegtermijn van 1 maand over te gaan naar een andere provider. CD deelde mij echter mede, dat ik nog langer moest betalen, omdat ik in 2015 een extra kaart voor een tweede TV had gekregen, wat volgens de CD voorwaarden betekende, dat ik op dat moment een nieuw contract was aangegaan. Mij is daar destijds niets over meegedeeld. Bovendien heb ik altijd een extra kaart gehad en betaald, maar deze laatste was op een gegeven moment niet meer te reactiveren, waarop men mij in 2015 een nieuwe kaart stuurde met het verzoek de oude kaart te retourneren. Men dreigt mij nu met een rechtsgang. Graag uw advies.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.