Eind november Philips LED tv gekocht met 50 euro cashback.
Alle info bijelkaar op een A4 en ingestuurd.
Na 2 weken krijg ik bericht dat de info niet bij de aanvraag zit, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels.Na 2 weken krijg ik bericht dat de bankgegevens niet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels.Na 2 weken krijg ik bericht dat debankgegevensniet bij de aanvraag zitten, aub opnieuw opsturen.
Opnieuw, weer postzegels.
Nu na 3 keer opnieuw krijg ik WEER de melding dat de bankgegevens er niet bij zitten, ik had ze er deze keer 2 keer opgezet.
Alles staat bijelkaar op 1 A4tje, hoe kunnen ze dit kwijtraken?
Ik heb Philips klantenservice gemaild, krijg als antwoord dat dat via een aparte afdeling gaat en ze niets kunnen doen. Maar die kan je niet bereiken...
Via de klachtenpagina van de consument een klacht ingediend, record snelheid van Philips met antwoord, het antwoord? Zie bovenstaande zinnen.
Dit heeft al zo'n 20% van de cashback aan postzegels gekost om maar te zwijgen van de ergernis.
Kunnen jullie iets doen? Ik heb niet het gevoel dat ik de enige ben.
O, en er is een tijdslimiet natuurlijk, van veertien dagen elke keer.
Met vriendelijke groeten,
Katja van der Heijde