Hi! Ik loop een beetje vast met Odido... Sinds ik automatisch van T-mobile ben overgezet naar Odido is mijn internet zeer slecht. Ik woon in een normale rijtjeswoning en internet op de begane grond is matig via WIFI (Teams video bellen stottert) en op de eerste-en tweede verdieping heb ik vrijwel geen internet terwijl ik daar wel allemaal slimme apparaten heb die nu niet werken (Sonos/Hue/beveiligingscamara). Inmiddels uren telefonisch contact gehad, twee WIFI versterkers opgestuurd gekregen die niet werken en maanden verder... Ook is mij twee keer (na uren bellen) toegezegd dat ik een link ging ontvangen voor een afspraak met een monteur, maar die link heb ik vervolgens nooit gekregen. Daarnaast reageren ze niet op mijn mails en wordt ik continu van het kastje naar de muur gestuurd. Neem het laatste gesprek; Half uur in de wacht, krijg ik eindelijk een medewerker, wordt de verbinding verbroken, kon ik weer opnieuw in de rij gaan staan. Vervolgens ben ik 3x(!) doorverbonden naar de vereerde afdeling en wordt me nadat ik mijn ongenoegen geuit had bij een medewerker een link naar een monteur toegezegd, die ik nog steeds niet heb. oplossing is vrij simpel; of ze fixen mijn internet direct, of ze ontbinden kosteloos mijn contract zodat ik terug naar Ziggo kan (ik blij en Odido niet elke week een vervelende klant aan de lijn), maar dat willen ze niet. Ik ben een beetje klaar met bellen, iemand die een idee heeft?