Ik heb zondag 11/06/2023 een nieuwe samsung wasmachine besteld, die is maandag 12/06/2023 geleverd.
Het verpakkingsmateriaal is alvorens ze mijn woning betraden op straat verwijderd, en die wasmachine werd zo zonder bescherming op de steekwagen gezet. Hierdoor zijn er aan die zijde verschillende krassen ontstaan op mijn wasmachine.
Daarnaast zouden ze met 2 bezorgers komen ivm het optillen van de wasmachine op de verhoger, er kwamen er 2 maar er kwam maar enkel 1 bezorger binnen de ander moest terugrijden naar de vorige leveringspunt omdat ze daar iets vergeten waren.
De bezorger die binnenkwam ging zo hardhandig te werk, mijn keuken is best smal maar het zou wel passen Ik vroeg hem alvorens hij begon of het zou lukken, ja geen probleem. Hij moest via de keuken naar de badkamer waar de wasmachine geplaatst moest worden, voor deze plaatsing heb ik €25,- extra betaald.
Eindstand kwam bij met het handvat van de steekwagen tegen mijn splinternieuwe oven, die ik nog geen 1 keer gebruikt heb en mijn koelkast aan. Aan beide apparaten schade.
Ik heb coolblue gelijk gecontacteerd via telefoon en mail inclusief foto's. Hun oplossing €45,- euro terug van de wasmachine of een nieuwe wasmachine, voor de nieuwe inductie oven van €650,- euro een schadevergoeding in de vorm van een tegoedbon van €50,- die je enkel bij coolblue kan uitgeven. En ook voor de kras op de koelkast een schadevergoeding in de vorige van een tegoedbon van €50,- die ik enkel bij coolblue kan uitgeven. Ik vind dit veelste weinig met name voor de wasmachine en oven, beide nog nieuw. En een nieuwe levering van wasmachine zit ik niet op te wachten na deze verschikkelijke ervaring.