BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Leveringsprobleem Ziggo

Bijdrage door gebruiker
29-01-2016
8 reacties
Ik heb nu bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst bij Ziggo. Er werd mij beloofd dat het pakket er binnen 4-7 dagen zou zijn. De vrijdag erna krijg ik een mail dat het pakket er 1-7 dagen later zou zijn. Ondertussen ben ik 3 weken verder (na bestellen) en heb nog steeds geen internet en tv in huis. Ik heb al een aantal keer gebeld naar ziggo, en krijg steeds iets anders te horen. De een zegt dat ik moet afwachten, weer een ander belt naar verschillende afdelingen en kan dan nog niks vertellen en de volgende zegt weer dat het pakket verstuurd is en dat het er binnen een paar dagen is (laatste geval was 4 dagen geleden en heb nog steeds niks). Zijn er neer mensen die deze ervaring delen of al lang wachten op hun installatie pakket?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.