Deze mail hieronder stuurde ik vandaag naar de Klantenservice van Krups Dolce Gusto!
In de garantie is het apparaat nu al voor de 4x kapot! Ze gooien het erop dat je niet de originele cups gebruikt...nou moe!
Het apparaat is wél degelijk kapot, óók met de originele cups!
Ik stuur het gewoon voor de 4e keer inmiddels retour en heb contact
opgenomen met de "Belbus van Kassa".
Ik vind dit écht een service om van te huilen!!
Ik wil een NIEUW bruikbaar apparaat en geen apparaat wat om de haverklap
niet werkt.
Het is meer stuk dan dat het heel is...
U bent als leverancier van het apparaat VERPLICHT om een deugdelijk apparaat
aan te bieden, ik heb ervoor betaald!
Kom nou niet met die onzin aan van dat er persé een "eigen merk" cupje in moet
want dat is complete bull-shit!
Eigen merk is stukken duurder, logisch dat duizenden mensen een "alternatief" nemen
en dan gaat echt niet bij iedereen de Dolce Gusto ervan kapot...kom op zeg...
Als dat zo was werden die cups wel uit de handel genomen, ze zijn gewoon identiek
aan die van het eigen merk, niks ander formaat, kom op zeg, dan paste het toch
niet en zou niemand ze nog kopen!!
Ik heb even geen puf om wéér (voor de 4e keer) allerlei formulieren uit te draaien en
wéér het apparaat op te sturen.
Volgende week ziet U het apparaat gewoon wéér retour!
Het is namelijk wél defect!
Als het WEL meerdere malen getest zou zijn, had men dat zeker waargenomen!
Soms doet hij het idd wél een keertje en dan weer niet....
Het is echt om super-kwaad van te worden ( zacht uitgedrukt nu..)!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet: M. Duijvestijn, Gemeente Westland