BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantvriendelijkheid BCC

Bijdrage door gebruiker
19-06-2007
3 reacties

Afgelopen maart is mijn LCD van Thompson opgehaald voor een reparatie. Uiteindelijk bleek 6 telefoontjes verder dat hij niet meer te repareren was en uiteindelijk volgde een bod voor een andere lCD welke veel lager(700 euro)in prijs was dan dat ik origineel had betaald. Daar ben ik kort tegen in gegaan en vervolgens heb ik het bod geaccepteerd. Krijg telefoon dat de LCD niet leverbaar is of ik een soortgelijke wil uitzoeken. Ik mail een type door wat 70 euro duurder is want een soortgelijke voor dezelfde prijs was niet te vinden. Krijg weer telefoon dat ik dan 70 euro moet bijbetalen voor dit type. Ik word langzaam onrustiger en zeg dat als ik een andere LCD aangeboden krijg deze wel leverbaar moet zijn en dat ze dan maar die van 70 euro duurder moeten leveren zonder bijbetaling want ik wacht toch al lang genoeg. Dit kan niet is het antwoord. Mijn vraag: wat is nu de beste strategie om zo snel mogelijk een soortgelijke LCD van BCC te ontvangen zonder bijbetaling?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.