BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht indienen over telfort

Bijdrage door gebruiker
01-12-2016
4 reacties
Ik heb al 4 weken problemen met telfort, ik heb netjes op 06-09-2016 al aangegeven dat we per 31-10-2016 gingen verhuizen, hier heb ik ook een bevestigingsmail van gehad, ik zou op 03-11-2016 aangesloten worden door telfort op ons nieuwe adres, echter is er van alles mis gegaan bij telfort en ik zit al 4 weken zonder diensten van telfort, afgelopen vrijdag was er een monteur hier om eindelijk de boel aan te sluiten maar helaas !!! blijkt dat telfort een internet only pakket heeft aangevraagd terwijl ze een paar dagen ervoor 4 tv ontvanger opsturen voor een alles in 1 pakket ?? Al met al, tot heden dus 1 groot drama met telfort.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.