BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

geld retour ing eval van creditering

Bijdrage door gebruiker
22-10-2008
5 reacties

hallo,

ik heb een jaar geleden een koelkast gekocht. deze is drie keer defect geweest, dit is alle keren vastgesteld door een monteur van het bedrijf zelf. tot twee keer is de koelkast gerepareerd geweest, maar de klacht is nog steeds blijven bestaan. nu heeft de fabrikant gezegd dat zij een credit of een omruiling gaan regelen. zeer waarschijnlijk een credit. credit betekent trouwens dat de winkel het geld utigekeerd krijgt van de fabrikant. ik heb aan de winkeliergevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen, en deze zei nee. maar als ik het goed heb, kan ik inderdaad mijn geld terugkrijgen. dit omdat de koop wordt ontbonden (vanwege een niet deugdelijk product),dus er is geen koopovereenkomst meer.

ik hoop dat het zo duidelijk is.

groeten

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.