BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen tv ziggo

Bijdrage door gebruiker
17-08-2021
12 reacties
Ik heb 4 maandrn al geen fatsoelijke tv van ziggo. Stilstaand blokken wegvallen. 2 monteurs konden het niet vindrn. Monteur 3 vind probleem in eigen wijkkast maar mag niet reparere n maar maakt melding. Na enige weken weer een monteur in huis die dezelfde zaken in huis nakijkt en niets vind. Belt met zijn supervisor en krijgt te horen geen prioriteit. Vandaag ontvang ik notabene een factuur van 40 euro monteurkosten voor een probleem dat nog steeds niet is opgelost na 4 maanden en r snipperdagen. Medewerker geeft aan u moet maar via chromekast kijken, asngeschaft om af en toe tv te kunnen kijken. Ziggo bedriegt en stuurt enkel rekeningen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.