BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen ontvangst van de 3 Belgische zenders via de Ziggo tv app op mijn iPad 2.

Bijdrage door gebruiker
22-12-2017
7 reacties
Sinds kort kan ik de 3 Belgische zenders niet meer ontvangen via de Ziggo tv app op mijn iPad 2. Dat lukt wel op mijn iPhone en de gewone Tv. De overige zenders ontvang ik wel. Ik krijg dan een foutmelding over WiFi, maar die is gewoon intact. Hierover contact gehad met Ziggo maar omdat de andere zenders het wel doen moet het aan de iPad zelf liggen. De laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter voort duren. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten en telefonisch benaderen van een (kosteloze) helpdesk kan ik ook niet vinden. Is dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.