Beste mensen.
Ik ben echt, echt, echt heel erg boos.
Sinds 1 mei kampt de My T-Mobile app met storingen en problemen, maar oplossen hóó maar! Het is nu bijna 11 mei en nog doet de app het niet. Ik heb een paar foto's die ik aan het eind zal toevoegen.
Uitleg:
De My T-Mobile App werkt voor 1 mei (voor de update) met de inlogmethode dat je een toegangscode nioodig had (1 malig). Na de update moet je eenmaal inloggen via je telefoon op de website van t-mobile. Maar als je dat doet krijg je een error (zie foto 1). Als je t-mobile hierover belt (zo'n 5-7 keer gedaan). Dan krijg je bij elke medewerker hetzelfde antwoord: We zijn even bezig, probeer het over een paar minuten opnieuw. Maarja, dat staat ook op bij de error. Maar die paar minuten zijn nu al 10 dagen. En (zie foto 1) als je dan zegt, er staat "Gebruikersnaam geblokkeerd", dan zeggen ze, dat is tijdelijk. Als je hun uitlegd dat dit al 7, 8 ,9 en vandaag 10 dagen zo is, dan zeggen ze, momenteel staat u niet geblokkeerd, misschien even uw cache legen. Nouja, Cache geleegd. NOG NIETS! Via de pc geen enkel probleem met inloggen. (foto 2 en 3).
Nu ben ik het gewoon zo zat, dat ik niet meer T-Mobile hiervoor contact, maar dat gewoon doe via Kassa.
Wat zouden jullie hiertegen kunnen doen? Bewijs zat. Zelfs de Moderator(s) op het T-Mobile Community (forum) zeggen dat ze last hebben en ook weer niet. Ze helpen voor geen meter (zie LINK 1).
Ik hoop snel op antwoord.
Foto 1: KLIK VOOR FOTO
Foto 2: KLIK VOOR FOTO
Foto 3: KLIK VOOR FOTO