BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen borg retour van decoder UPC

Bijdrage door gebruiker
16-07-2013
13 reacties
Hallo allemaal,

Met UPC loop ik ergens tegenaan dat meer mensen zouden moeten hebben.

We zijn zeker twintig jaar klant geweest bij UPC en hebben daarom om de zoveel jaar een aantal maal een nieuwe decoder ontvangen.

De laatste vernieuwing was toen we van "Alles in 1 pakket' decoder naar de 'Horizon' decoder van UPC overstapten. Die Horizon was werkelijk een vreselijk rampending dus die hebben we opgezegd.

Nou hebben we voor de voor de eerder "Alles in 1 pakket' decoder in 2011 EUR 45,- borg moeten betalen. Dat staat ook gewoon zo op de bevestiging destijds ("Borg: EUR 45,-"). Toen deze decoder vorig jaar werd ingeruild voor de Horizon decoder kregen we geen EUR 45,- borg terug. Maar nu we de Horizon ook hebben teruggestuurd ook niet!
De borg is dus foetsie.

UPC houdt gewoon zijn mond over de borg stil in de hoop dat men deze na een paar jaar allang is vergeten.

Hebben meer mensen dit?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.