BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GARANTIE SAMSUNG.

Bijdrage door gebruiker
23-05-2017
12 reacties
k heb op 01-01-2017 een tv gekregen van mijn inmiddels exman. Samsung - led uhd 4K 40" 40JU7000 3D 1300HZ 7 serie' Nu is die vorige maand stuk gegaan, moederbord kapot. Samsung hiervoor gebeld en ze stuurden een monteur, omdat ik geen bon had/heb is hij weer gegaan. Ik had duidelijk gezegd dat ik geen bon heb en die van mijn ex ook niet krijg, ook wil hij niet zeggen waar hij die heeft gekocht. Reparatie kosten +-300 euro en dat kan ik niet betalen. Via facebook Samsung ook aangeschreven maar ook zei zeggen u heeft geen bon dus geen garantie. Potfer, dat ding is 5 mnd oud en was net pas op de markt toen hij hem kocht. Ik heb het geld niet liggen om hem te laten repareren of om een nieuwe te kopen. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Ben klaar met Samsung op deze manier. Vr groet B van Doorn
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.