BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie

Bijdrage door gebruiker
08-02-2021
13 reacties
Goedenavond,

Ik heb op 3 oktober bij de Blokker in Gouda eenBourgini citruspers Grand Juicer Deluxe gekocht.

Het apparaat is afgelopen zaterdag stuk gegaan ( als je hem aanzet klappen de stoppen eruit ), op het apparaat zit 24 maanden garantie.

Nu heb ik op de Blokker site onder het kopje klachten bovenstaand euvel gemeld, echter krijg ik van hun het antwoord dat ik in de winkel moet zijn voor garantie, omdat ik het ook in de winkel heb gekocht, en aangezien er een lockdown is kan dat nog even duren. Vind dat in deze periode een beetje kort door de bocht, niemand weet hoe lang de winkels nog dicht zullen blijven.

Wat ik raar vind is dat je on-line gekochten producten zo kan retouneren, maar artikelen die in de winkel gekocht zijn moeten terug naar de winkel.

Wat zijn mijn mogelijkheden?


Rene Vermeulen


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.