Ik heb medio september 2015 een nieuwe Sony tv. ter waarde van 820,- euro. Ik had hier twee jaar garantie op tot medio september 2017. Helaas twee weken geleden 14 november 2017 hield het beeld scherm ermee op? Ik heb meteen het euvel bij Sony neergelegd en zij brachten mij in contact met hun hulp centrum Electroservice groep. Zij hebben mij het volgende voorstel aan mij aangeboden.
Dewinkel waar ik de tv. toen gekocht heb, (Maxwell)bestaat niet meer en is overgenomen door Tummers electro. Deze geven niet thuis amdat de garantie is verlopen en zij vinden dat zij niets meer hoeven te doen omte helpen!
Het benodigde LCD paneel om uw reparatie te voltooien is niet leverbaar bij Sony. In plaats van reparatie van uw bestaande model bieden wij u namens Sony een omruiling aan voor een: KD43XE8096 De kosten voor de omruiling zijn: 211,50 Euro, op basis van de reparatiekosten minus de coulance vanuit Sony.
Bijlage(n)
U wordt vriendelijk verzocht om uw reactie op deze prijsopgave on-line aan ons door te geven via www.selectro.nl/prijsopgaaf of anders per email. Hierbij heeft u de volgende opties:
Ik ga wel akkoord met de prijsopgave. Ik betaal bovenstaande kosten en de eventueel bijkomende transportkosten.
Ik ga niet akkoord met de prijsopgave. Ik betaal de onderzoekskosten € 32,00. en de eventueel bijkomende transportkosten
Ik ga niet akkoord met de prijsopgave. Ik verzoek U het apparaat te vernietigen en betaal de onderzoekskosten € 32,00. en indien van toepassing de voorrijd- of transportkosten
Met vriendelijke groeten,
Selectro Service Group
ik ben het hier niet mee eens, omdat ik vind dat:
Sony een ondeugdelijk product heeft geleverd, dat na iets meer dan twee jaar al defect is!
Het bedrijf Selecto mij aanslaat voor onderzoek kosten van 32,- euro, die nooit gemaakt zijn, omdat zij nooit hier bij mij zijn geweest om de televisie te onderzoeken,en de tv. is nooitvoor reparatie naar de winkel of naar Selectro service groep verzonden!
Daarbij kan ik eventuele kosten niet betalen omdat ik door hartproblemenin de bijstand leef en moet rondkomen met zo'n 50- euro per week,waar ik ook nog kleding van moet kopen!
Wat zou ik kunnen doen om een eerlijke oplossing te verkrijgen, en mag een beeldscherm van 820,- euro al na iets meer dan twee jaar defect zijn?
Alvast vriendelijkbedank voor u advies en hulpt!!