BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Coolblue biedt geen alternatief maar jaagt de klant op extra kosten

Bijdrage door gebruiker
23-01-2024
7 reacties
Ik heb een beveiligings cameraset van 2 stuks gekocht bij Coolblue voor 249 euro. 1 Camera kreeg vocht in de lens waardoor Coolblue mij vroeg om binnen de garantie alles retour te sturen, ook de nog goed functionerende camera en Homebase. Nadat ik vroeg wat hier de reden voor was gaf Coolblue aan dat ze op die manier alleen maar een geheel nieuwe kunnen terugsturen. Eenmaal alles opgestuurd werd ik onaangenaam verrast met de mededeling dat er een tegoed klaar staat van 249 euro waarmee ik een ander product kan aanschaffen. De camera was niet meer leverbaar. Ik kon wel de upgarde van de camera kopen voor 100 euro extra. Coolblue zet mij met de rug tegen de muur, ik ben erg onaangenaam verrast hierdoor.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.