BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ci+ module UPC - gecodeerd signaal melding

Bijdrage door gebruiker
30-10-2012
1 reactie
In onze regio is UPC de enige aanbieder van digitale tv via de kabel. Wij hebben bij het kiezen van een nieuwe tv gebruik gemaakt van de mogelijkheid op de site van UPC te kijken of een tv geschikt is voor de Ci+ module. Dit omdat we dan maar 1 afstandsbediening nodig hebben, en er slechte berichten zijn over de mediaboxen van dit bedrijf. Ook kun je met een standaard mediabox niet digitaal opnemen en heb je dus een duurder abonnement nodig.
Alles bij elkaar heeft het ons doen besluiten een tv van Samsung te kopen en wel een UE37D6500 waarmee je kunt opnemen en op internet kunt surfen, de tv gids kunt bekijken etc.
Al snel na het installeren (week of 3) kregen we veel meldingen "van gecodeerd signaal" welke soms seconden tot wel bijna een minuut in beeld blijven.

Na vele monteurs langs te hebben gekregen met verschillende (soms tijdelijke oplossingen zoals een andere Ci+ kaart) blijft UPC volharden in het feit dat het "een enkel geval" is, dit terwijl er op de site van UPC (eigen forum) en op de site van Samsung, evenals op de site van de consumentenbond ontzettend veel klachten staan.
UPC bied me wel de mediabox aan, maar dat vindt ik geen oplossing (zie bovengenoemde redenen)
Ik heb me niet aangemeld bij het UPC-forum en een vriend van ons ook niet. Toch hebben we beiden hetzelfde probleem en hebben we alletwee bij UPC geklaagd.
Hoe krijg ik ze zover dat ze het voor al die mensen gaan oplossen?

zie link UPC-forum: http://forum.upclive.nl/thread.jspa?threadID=6344&start=0&tstart=0
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.