BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BRAPA

Bijdrage door gebruiker
06-01-2012
10 reacties
Zo`n 2 weken geleden een scherm voor een i-pod besteld bij Brapa.com in Zierikzee. Netjes betaald en ik kreeg op 30 december 2011 een e-mail dat mijn pakketje verstuurd was.
Ik kon kiezen uit verzekerd verzenden en niet verzekerd verzenden. Nu heb ik gekozen voor niet verzekerd verzenden. Deze manier van verzekeren ben ik nog nooit eerder tegengekomen bij andere website`s en ik heb ook nog nooit problemen gehad met leveringen uit Europa of uit Amerika.

Mijn pakketje is er nog steeds niet en Brapa zegt dat het mijn eigen schuld is omdat ik gekozen heb voor onverzekerd verzenden.
Hier ben ik het niet mee eens en mijn vraag is of dit zomaar kan op deze manier.

Ton
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.