Ik heb een koffiezet apparaat gekocht bij Bcc en na een jaar ging deze stuk. Ben naar Bcc Hengelo gegaan en deze zeiden geen probleem is en gevalletje omruilgarantie en ik zou een nieuwe krijgen. Na allerlei formulieren te hebben ingevuld is de zetter in bestelling gezet en zou er zijn met 2 weken. Na 2,5 week even gebeld met hun dure 0900 nummer a 0,10 per minuut en 34 minuten later wordt de verbinding verbroken. Klacht ingediend en kreeg ik een 020 nr. Dit nummer gebeld en werd netjes geholpen en dar kreeg ik te horen de koffiezetter duurt nog wel 3 weken minimaal. Waarop ik zei dan doe het geld maar terug want hier ga ik niet op wachten hetzelfde apparaat staat ook ergens anders te koop. En geld terug doen ze niet in de winkel daar hebben ze weer iets op bedacht het customer care center die gaat het geld terug storten. Vanmorgen weer gebeld nu 6 weken verder nog niets gehoord van hun afdeling heb ik geëist mij het geld aan de kassa terug te betalen, ik betaal namelijk ook aan de kassa bij hun direct, en loop ook niet weg en zeg mijn afdeling financiën betaald wel, want dat gaat niet en wordt ik aangemerkt als dief als ik niet betaal. Pro saldo in totaal 64 minuten a 0,10 cent ben ik kwijt en door halsstarrigheid van BCC en miscommunicatie niets verder gekomen. Wat mij betreft en ben er al lang klant zijn ze mij kwijt. Misschien wel handig om te vermelden het nummer wat ik heb is 020 6556556.