Begin april 2016 hebikbij BCC Oosterhout een DAB+ radio gekocht van het merk Sony. Mijn schoonzus had precies dezelfde gekocht een paar weken daarvoor en het is een prima radio.
Toenik de verpakking opende bleek daar een handleiding in te zitten in de talen, Deens, Duits en Italiaans, maar geen Nederlandse handleiding.
Bij mijn schoonzus was dit wel het geval.Ik ben op de site van Sonygaan zoeken naar een handleiding en heb deze gevonden. Het lettertype was erg klein en hij was op A3 formaat. Ik heb getracht om deze op A4 uit te printen en heb ook nog geknipt en geplakt, maar dan stond de tekst er maar half op.
Daarop heb ik contact gezocht met Sony en de situatie uitgelegd. Zij konden niets voor mij doen en stuurden geen Nederlandse handleiding op, want deze stond op de site.
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik via de site talloze pogingen heb gedaan om het fatsoenlijk en leesbaaruitgeprint te krijgen, maar men bleef bij hun standpunt.
Daarna contact gezocht met BCC Customer service. Een mevrouw(naam weet ik niet meer)vertelde dat zij zou zorgen dat ik de handleiding kreeg thuis gestuurd. Na twee weken wederom naar Customer service gebeld en gevraagd waar de handleiding bleef. Daar kreeg ik een medewerker Shaun aan de lijn en hij vertelde dat hij niets van een collega had gelezen of vernomen. Hij kon mij niet helpen en ik moest de handleiding van de site halen.......
Laat ik nu denken dat de slogan van BCC is "High service, low prices"!