BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC en DHL

Bijdrage door gebruiker
15-02-2020
8 reacties
Op 14-02-2020 een combi magnetron besteld via de site vanBCCom ongeveer 21:00 uur, en volgens de site zou die de volgende dag geleverd worden.
Na het bestellen ook een mail ontvangen vanDHL dat het produkt op 15-02-2020 geleverd zou worden tussen 11:00 en 18:00 uur.
Echter op de levering datum wederom een mail vanDHL dat het produkt pas op 17-02-2020 geleverd kan worden.

Nu het probleem waar ik tegenaan loop !
Wegens het niet nakomen van de levering voorwaarden wens ik de aankoop te anuleren, maar geeftBCC de schuld aanDHL.
Na contact met beide partijen blijkt dat men zegt dat je het produkt niet eerder kan anuleren/weigeren na levering. Juist op deze dag ben ik dus niet aanwezig om het produkt te weigeren.
Ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik het nu {15-02-2020 } al weiger maar daar wil men dus aan.

met vriendelijke groet,
Johan Zweep

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.