BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

airfryer defect

Bijdrage door gebruiker
25-09-2015
63 keer bekeken
5 reacties
Eind juni kocht ik een philips airfryer. Helaas liep de lade al snel dusdanig stroef dat ik hem er niet ver genoeg uitgetrokken kreeg. Hierdoor is de binnenbak er niet goed uit te halen. Met deze klachten ging het apparaat 4 weken geleden naar de reparatiedienst van Philips. Na ruim 3 weken wachten kwam hij eindelijk weer terug. Helaas loopt de lade nog steeds stroef en de binnenbak is ook beschadigd. Meteen heb ik weer contact gezocht met philips. Wederom wordt gevraag me foto's te sturen en hij mag weer naar de reparatiedienst. Hij staat bijna meer bij e-care dan dan ik er gebruik van kan maken. Mag dit zomaar? Ik heb er veel werk mee om telkens contact te leggen met de klantenservice en dat apparaat weer te versturen. Voor mij de volgende keer geen philips meer. Jammer. Als je iets ter reparatie aanbiedt verwacht je na zolang wachten toch dat er ook wat gemaakt is?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.