BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AEG informeert niet over servicekosten

Bijdrage door gebruiker
21-10-2017
9 reacties

Onze droger begaf het recentelijk. Dus maar even naar AEG.NL voor hulp.

Op de mooie site was een afspraak met de monteur snel gemaakt.

Echter, in het volledige proces wordt de klant NIET geinformeerd over de kosten van het bezoek. Deze blijken 99EUR te zijn(!)

Zou hetzelfde zijn wanneer ik een zakelijke afspraak met AEG maak, maar nooit over de prijs informeer.

Dus, ik denk ik zal AEG even informeren dat het niet juist is om geen bedragen te noemen - wordt er zeer onprofessioneel gereageerd met verwijzingen naar algemene bepalingen e.d., waar ook het bedrag niet in staat. Zelfs na herhaaldelijk aangeven dat het mij alleen gaat om het verbeteren van de AEG beleving krijg ik gewoon dit terug... "Toekomstige correspondentie rondom deze factuur zullen wij ter kennisgeving aannemen."... Tja...

Wat kan hier tegen worden gedaan?
Mijn vriendelijke mailtje naar AEG werkte in iedergeval totaal niet!

En... volgens mij is het niet juist dat er niet vooraf een specificatie wordtgegeven van de mogelijke kosten?

Uitgangssituatie: de droger doet het niet.

1. Actie: naar Aeg.nl

2. Klik Service & Contact

3. Klik op service Afspraak maken

- Vul alles in

-]GEEN INFORMATIE OVER BEDRAGEN

- Voor het bevestigen "Ja, ik bevestig dat ik het volgende heb gelezen en geaccepteerd: Algemene voorwaarden” kijk je even door de algemene voorwaarden

- Extra scherm opent

- Klik Algemene voorwaarden en bepalingen

- GEEN INFORMATIE OVER BEDRAGEN]

4. Klik op Bevestig

- Ook GEEN INFORMATIE OVER BEDRAGEN

Vervolgens wordt het volgende email verzonden, ook weer ZONDER INFORMATIE OVER BEDRAGEN

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.