BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aangekocht product met dode pixels word niet geruild

Bijdrage door gebruiker
09-10-2008
4 reacties

ik heb afgelopen zondag een scherm samsung t200 gekocht voor mijn pc. thuis aangekomen zit er een dode pixel in dus direct maandag terug gegaan om dit te melden en te ruilen.werd erg moeilijk gedaan kon allemaal niet maar na een uur discussie voeren werd het scherm toch ingenomen en kon ik een nieuwe krijgen alleen moest deze wel nog geleverd worden. deze heb ik gisteren opgehaald.het scherm in de winkel aan laten sluiten en op het eerste gezicht geen dode pixels te zien( was alleen maar een groen scherm)thuis aangekomen zit er toch een dode pixel in. daar ik nu ook andere kleuren had om te kijken. vanmorgen direct gebeld om dit te melden. ik werd zeer onbeleefd behandeld en het was niet meer mogelijk om deze te ruilen. zij krijgen namelijk volgens hun ook geen geld terug van de fabrikant dus het kost hun geld vandaar dat ze het niet meer aannemen. het lijkt mij dat het niet mijn probleem hoort te zijn als zij geen retour bedrag krijgen van de fabrikant, maar dat is het dus nu wel. toen ik de man vertelde dat ik dit juridisch uit zou zoeken daar ik van mening was dit niet acceptabel was wilde de man niet meer met mij praten want "ik wist het allemaal beter " toen ik de man om zijn naam vroeg kreeg ik als antwoord "oh gaan we nu zo beginnen? einde discussie " en de man verbrak de verbinding. dit is in mijn ogen totaal onaanvaardbaar en verreweg van service. ik heb direct contact opgenomen met hun hoofdbureau en het verhaal uitgelegd maar deze konde mij ook niet direct helpen en moesten het intern hoger opzoeken en ze zouden mij terug bellen. ze konden niet garanderen dat dat vandaag nou zou gebeuren maar in ieder geval voor het weekend.

ik wacht nu dus nog af op dat telefoontje.

is er misschien iemand die hier ook ervaring mee heeft en kan iemand mij precies de rechten en mijn plichten vertellen.ik heb al het een en ander opgezocht en een hoop te weten gekomen maar alle informatie is van harte welkom.

alvast bedankt .

danman

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.