BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijn er mensen die net als wij heel erg slecht geholpen worden bij van dijk

Bijdrage door gebruiker
24-09-2016
3 reacties
Wij zijn al 5 weken bezig om e onze zoon online boeken te bestellen. Hij heeft ze gekregen maar nou blijkt de licenties niet te werken. We krijgen van dijk zeer slecht aan de telefoon. soms zit je wel 3kwartier te wachten voor ze op nemen. Je woordt van het kastje naar de muur gestuurt. en ze beandwoorden niet eens je mailtjes. Medewerkers van van dijk zeggen dat ze een mailtje sturen, maar die komen dan niet bij ons binnen. wat kunnen wij er nog aan doen om dit zo te krijgen dat, onze zoon wel bij zijn boeken kan komen. en dat hij verder kan met zijn opleiding.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.