BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO/home modem

Bijdrage door gebruiker
03-06-2008
3 reacties

29.4.2008 combipakket Home aangevragd Modem zou binnen 3 a 4 dagen opgestuurd worden.

15 05 2008 weer gebeld , na 5 div medewerkers blek dat zij een fout hadden gemaakt en de modem zou alsnog verzonden worden.

2 06 2008 weer gebeld, nu bleek dat er met de zgn verzenddepots een zeer ernstigetoring blijkt te zijn en dat alle modems nog niet verzpnden konden worden.

Intussen is onze telefoon al afgesloten door KPN.

Wie heeft ook dit probleem ?

De jongeman aan de telefoon (overigens hele correcte en beleefd) gaf ook toe het zelf niet meer te weten.

Hij voelde zich ook machteloos.

Kortom hoe moet je je dan als klant voelen.

Wie zit er ook te wachten op dit modem?

Ziggo zal de komende jaren met gemak de toppositie in de klachten top drie overnemen van KPN.(KASSA)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.