BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO WEIGERT ONS ALS KLANT

Bijdrage door gebruiker
30-03-2016
7 reacties
ZIGGO PROBLEEM ; !!! Wij gaan per 2 mei verhuizen naar Rotterdam en willen daar graag een ZIGGO ABONNEMENT AFSLUITEN ! Nu worden wij ....GEWEIGERD ....!!!!!! Ja.....je leest het goed .....ze WEIGEREN ons als nieuwe klant , omdat de VORIGE bewoner ( een huurder!) van dit pand niet zijn abonnement heeft beëindigd en naar schijnt een betalingsachterstand heeft . Daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken...wij kennen deze persoon niet eens, omdat wij de woning niet van deze persoon hebben GEKOCHT ;hij/zij was de HUURDER van deze woning , maar wij hebben deze woning GEKOCHT van een investeringsmaatschappij . Het is natuurlijk van de gekke, dat omdat ZIGGO een betalingsprobleem heeft met zijn klant , dat wij daar de dupe van zijn !!!! Wij moeten een inschrijving in het nieuwe pand kunnen overleggen ....dat betekent , dat wij pas na de ondertekening bij de notaris , dit kunnen overleggen , dat dan pas de aanvraag kan worden ingediend , dat wij dus een maand ZONDER telefoon, internet en televisieaansluiting zouden zitten . DAT KAN TOCH NIET ???????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.