ZIGGO PROBLEEM ; !!!
Wij gaan per 2 mei verhuizen naar Rotterdam en willen daar graag een ZIGGO ABONNEMENT AFSLUITEN !
Nu worden wij ....GEWEIGERD ....!!!!!! Ja.....je leest het goed .....ze WEIGEREN ons als nieuwe klant ,
omdat de VORIGE bewoner ( een huurder!) van dit pand niet zijn abonnement heeft beëindigd en naar schijnt een betalingsachterstand heeft . Daar hebben wij natuurlijk niets mee te maken...wij kennen deze persoon niet eens, omdat wij de woning niet van deze persoon hebben GEKOCHT ;hij/zij was de HUURDER van deze woning , maar wij hebben deze woning GEKOCHT van een investeringsmaatschappij .
Het is natuurlijk van de gekke, dat omdat ZIGGO een betalingsprobleem heeft met zijn klant , dat wij daar de dupe van zijn !!!!
Wij moeten een inschrijving in het nieuwe pand kunnen overleggen ....dat betekent , dat wij pas na de ondertekening bij de notaris , dit kunnen overleggen , dat dan pas de aanvraag kan worden ingediend , dat wij dus een maand ZONDER telefoon, internet en televisieaansluiting zouden zitten . DAT KAN TOCH NIET ???????