BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo spamfilter houdt gewenste email tegen

Bijdrage door gebruiker
10-04-2019
74 keer bekeken
7 reacties
Sinds januari is er iets veranderd aan de spamfilters van Ziggo. Met name de mail van Kruidvat, die ik al jaren elke dag krijg, blijft regelmatig in de spambox in de webmail hangen. Ik gebruik Outlook en kijk eigenlijk nooit in mijn webmail. Omdat dit een dagelijkse mail is weet ik dat ik die mis maar sommige andere mails ( van hardlopen met Evy bijvoorbeeld) komen maar incidenteel en mis ik dus niet als ze in de spambox blijven hangen, zeker omdat ze regelmatig wel gewoon binnen komen. Ik heb al diverse malen met Ziggo gebeld en filterregels ingesteld in de webmail en zelfs in Outlook aangegeven dat ik mail van deze afzender altijd wil behouden, maar na een paar dagen gaat het toch weer fout. De spamfilter zou zelflerend zijn, maar dit lijkt niet te werken. Ziggo zegt meer klachten te hebben ontvangen hierover maar heeft vooralsnog geen oplossing. Een oplossingis in mijn ogen de optie om in de webmail aan te geven dat het een vertrouwd e-mailadres is, maar die optie ontbreekt nu juist in tegenstelling tot de optie dat een mail ongewenst is. Iemand nog een suggestie?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.