Sinds 6 dagen onderstaand probleem
Het betreft een HP Officejet 6700 Premium, welke draadloos draait (draaide). Na upgrade modem door ZIGGO
kan ik printer niet meer uit of aan zetten, alle mogelijke lampjes knipperen.
Alle mogelijke toepassingen geprobeerd, maar het werkt niet. Contact gehad met HP, maar deze sturen je door naar ZIGGO, omdat daar het probleem ligt, volgens HP moet ZIGGO dit oplossen. Het probleem is bij ZIGGO bekend en zeggen we werken er aan, maar tot nu nada nada.
Ze sturen je bij ZIGGO met een kluitje in het riet.
Ze doen net of het probleem of niet bekend is of maar een paar dagen bestaat, en zeggen dat er aan gewerkt wordt.
Maar gezien hoe lang alle klachten al bekend zijn, dus niet!!!!
Volgens het community forum van ZIGGO is dit probleem al langer aan de gang / bekend en hebben veel gebruikers van HP printers hier problemen mee.
Zo ga je niet met je klanten om.
Daar heb je dus een duur ABO voor.
Indien er oplossing is gaarne reactie.
Misschien dat KASSA dit probleem wil aanpakken en ZIGGO onder druk zetten.