25 Juli jl. hebben mijn vriendin en ik een abonnement afgesloten bij Ziggo voor zo'n alles-in-één pakket. Op 20 Augustus jl. hebben wij dit pakket na veel gezeur bij Ziggo over het aansluiten weer terug gestuur.
Nu is het feit dat wij vorige week een factuur kregen voor dit pakket. Dit terwijl wij helemaal geen gebruik hebben gemaakt van hun services. Dus wij hebben contact opgenomen met Ziggo en verhaal gehaald. Nu bleek het zo te zijn dat dit een interne fout was en dat het opgelost zou worden.
Vandaag wordt er zonder waarschuwing toch het bedrag van de factuur van onze rekening afgeschreven door Ziggo. Natuurlijk hebben wij weer contact opgenomen en kregen wij geen duidelijk antwoord en vertelde die medewerker dat we nog een keer dat nummer moesten bellen en een andere optie moesten kiezen van het keuzemenu.
Dit hebben we gedaan en na weer 10 minuten met een medewerker te hebben gepraat, wordt ons geld nu terug gestort. Al is dit binnen een termijn van 4 werkweken.
Hoe kunnen wij er nu voor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt? Niet alleen voor onszelf maar ook voor andere gedupeerde onder ons.
Groeten,
Thijs