Is dit herkenbaar? Half augustus overgestapt van KPN naar Ziggo, alles in 1 pakket. Duidelijk kenbaar gemaakt dat we allen overstappen alles Ziggo de gehele overstap regelt (we werden gebeld door het aanbod welke Ziggo had en we moesten wel snel reageren; dat deden we dus..) DUS duidelijk gemeld dat we alleen overstappen als alles geregeld wordt. Duidelijk gemeld dat wij een internetaccount bij HET NET hadden. Afspraak gemaakt met Ziggo wanneer de monteur zou komen. 1 dag later gebeld dat de afspraak verzet moest worden omdat het ons niet paste. Geen probleem. Nogmaals gemeld dat wij een account bij HET NET hadden. Ons klant nummer doorgegeven aan de dame van ZIggo. Het zou allemaal goed komen. Dus niet. Nu blijkt dat KPN gewoon maandelijks heeft afgeschreven. In totaal 169 euro. Ziggo zegt dat wij geen gebruik wilden maken van de overstapservice en dat terwijl ik tot 3x toe dit gemeld heb! En het klantnummer van HETNET heb aangegeven! Ziggo zegt dat het niet bij hen in het systeem staat (dat wij gebruik wilden maken van de overstapservice) wel vreemd dat ze me toch vragen naar het klantnummer van HET NET.... Ziggo wil alleen 104 euro betalen. Ronduit onbeschoft. Probleem is dat ik niets op papier heb ; kortom mijn woord tegen die van Ziggo. O ja als ik niet akkoord ging dan moest ik mijn rechtsbijstandverzekering maar inschakelen..... Wat moet ik nu???