BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo opzeggen

Bijdrage door gebruiker
07-05-2020
6 reacties
Eind Maart ben ik samen met2 vrienden gaan samenwonen en daarbij ziggo afgesloten voor tv en internet.
Hierbij hebben wij vanaf het begin al problemen met de werking van internet en tv, waarbij het op de slaapkamers onmogelijk is om op de wifi gebruik te maken van internet.

Ondertussen zijn er al 4 monteurs langs geweest om het op te lossen. Dit allemaal zonder enige verbetering.
Ook hebben wij ondertussen bij elkaar 4 uur met de tech support aan de telefoon gezeten om dit allemaal op te lossen. Dit ook allemaal zonder enige verbetering.

Nu willen wij ziggo gaan opzeggen, omdat er geen verbetering in zit. Alleen is dit wel na de 14 dagen opzeg termijn.
Is het nog mogelijk om op te zeggen zonder ontbindingskosten te betalen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.