In juli van apart XS4all internet en Ziggo-tv overgestapt naar Alles in 1 van Ziggo. Sindsdien niets dan ellende met internet via Wifi; met enige regelmaat valt de internet verbinding via de WIfi uit. Oplossing is dan om de wifi verbinding uit en weer in te schakelen. Diverse keren met de helpdesk gebeld over dit fenomeen, maar het enige dat nog kon volgens hun was het aanschaffen van een aparte wifi-router. Hier ben ik het niet mee eens; Ziggo levert een dienst en die dienst moet in orde zijn en problemen dienen dan ook door Ziggo opgelost te worden.
Toen ik belde met de opzeglijn was er ineens een monteur mogelijk en een nieuw modem, allemaal kosteloos, maar dit was echter van zeer korte duur. De medewerker moest even overleggen en ik kreeg iemand anders aan de lijn; die vertelde mij dat een monteur geen zin had en dat ik al een wifi modem had en dat deze niet vervangen ging worden. Dat ik het daar niet mee eens was, was alle begrip voor, maar wifi werd nu eenmaal niet ondersteund door Ziggo!
Als ik dit van tevoren had geweten, had ik nooit maar dan ook nooit de overstap gemaakt. Nu kan ik wachten tot 30-7-2014 om op te zeggen.