Ik ben nu 6 jaar klant bij Ziggo; al meer dan 4,5 jaar levert zij niet de dienst waarvoor ik betaal.
In totaal heb ik ALLEEN AAN INTERNET AL BIJNA EUR 2200,- betaald aan Ziggo voor een internetabonnement Z2 (snel internet).
Helaas hebben zij niet geleverd zoals omschreven in het contract en weigeren zij met een realistische oplossing te komen.
Probleem:
- al meer dan 4,5 jaar kan ik niet thuiswerken wegens slecht internet.
- maak ik extra reiskosten
- kost het mij extra reistijd
- heb ik meerdere dagen vrij moeten nemen voor de monteurs die het probleem niet konden oplossen
- heb ik uren en uren aan de telefoon gezeten en kosten gemaakt
- heb ik nooit iets goed kunnen downloaden vanwege het slechte internet
- etc.
- etc.
Ze komen nu met EUR 200,- schadevergoeding (kan pas schadeclaim indienen nadat het probleem verholpen is en hier heeft Ziggo ja, ja, 4,5 JAAR voor nodig).
Nu ga ik uiteraard een advocaat erop zetten....wie heeft soortgelijke ervarignen ?
Ik wil jullie adviseren om ook direct een dossier aan te leggen, want zij noteren de meldingen niet goed in hun systeem.
Graag zie ik de reacties tegemoet