Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen.
Vanaf 27 februari 2017 kan ik geen e-mail ontvangen. Ik krijg als antwoord indien ik een e- mail laat sturen naar mijn e-mailadres: postvak vol. Echter dit is gezinds het geval. Ziggo hierover gebeld: met de telefoniste geprobeerd dit op te lossen, echter niet gelukt. De postbus, Ziggo mail, is leeg. Alle andere bestanden als verzonden e-mail ook leeg. Men gaat overleggen met? Na dit telefonische onderhoud inmiddels 20 keer met Ziggo gebeld. Elke keer weer het hele geval verteld. De reacties zijn steeds: Wat vervelend voor u ,we zijn er mee bezig, we hebben er een zaak van gemaakt, dit is aangemeld en de dienst van Ziggo gaat dit oplossen binnen 72 uur. Maar alles wat gebeurd: niets.
Ook is mij meerdere keren toegezegd dat ik teruggebeld ga worden. Ook niet! Ik heb ook meerdere mailtjes via hun klachtenlijn verzonden, geen reactie. Omdat dit inmiddels circa 2 maanden duurt is dit natuurlijk voor mij enorm frustrerend. Ik heb het idee dat ik in de maling word genomen, immers men belooft dingen die men niet nakomt. Aanvankelijk vertelde de telefoniste dat de zaak binnen 72 uur wordt opgepakt door een medewerker. Dat was 2 keer, en… niets. Dus weer bellen, tja…. moeilijk , wat jammer voor u, bla bla, ik snap het niet , dit had niet gemoeten, de zaak is niet doorgezet, we gaan er weer een zaak voor maken. Binnen een week, geen 72 uur meer dus, wordt dit met u opgelost. En ,u raad het al; niets opgelost!
Ook aardig om te vermelden dat 1x een telefoniste het gesprek afkapte door het gesprek af te breken( hoorn erop) en vandaag een telefonist na het geheel aangehoord te hebben en overleg te hebben gepleegd met een medewerker mij doorverbond met: de afdeling die over opzegging ging. Let wel, met deze medewerker was geen onvertogen woord gevallen.
Misschien kunt u een poging doen om dit op te lossen. Het lijkt me toch bijzonder dat een bedrijf als Ziggo dit niet op kan lossen en dat het een vorm van beleid is om zo met cliënten om te gaan.