Wij hebben van de week de nieuwe decoder van ziggo ontvangen (interactieve tv). We moeten toch het een en ander verander m.b.t. aansluitingspunten. We krijgen geen monteur,omdat we vaste klant zijn, dus we moeten het zelf oplossen. Mag dit? Wij hebben hier geen verstand van en als we niet de breedband aansluiting aansluiten kunnen we niet gebruiken maken van interactieve televisie. We kunnen wel een afspraak maken voor een monteur, maar dan moeten we wel die monteur betalen!!! We kregen niet eens korting op de decorder, omdat we al klant waren!!
Nu wilde ik de smartcard activeren, maar dat kan niet omdat op onze naam al 3 kaarten zijn geactiveerd. Ik heb met ziggo gebeld en daar kwam uit dat we 2 kaarten nu geactiveerd hebben staan en nog een oude van 4 jaar geleden! Maar we zijn 2 jaar weg geweest bij Ziggo. We kunnen nu dus geen extra kaarten activeren, omdat we in het verleden ook al een lid zijn geweest!! Dit is toch raar!
Hoe kan Ziggo nou zo'n slechte service bieden aan hun klanten. Als je nog geen klant bent kan je korting e.d. krijgen. Ben je eenmaal binnen dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Kunnen we hier wat aan doen, of hebben we gewoon pech gehad?