Ik heb de laatste tijd veel problemen gehad met Ziggo, met als dieptepunt dat mijn @home e-mailaccount door Ziggo is verwijderd. Ik heb een uitgebreide brief geschreven waarin precies staat wat er allemaal is misgegaan (heel wat, en beloftes worden nooit nagekomen) en als reactie krijg ik een computer gegenereerde e-mail waarin staat dat ik in de algemene voorwaarden kan kijken of ik in aanmerking kom voor vergoeding. Schandalig hoe Ziggo met haar klanten omgaat. Een e-mailaccount mag niet zomaar verwijderd worden! En als er nou nog op een fatsoenlijke manier aandacht aan werd geschonken en compensatie werd aangebonden maar nee hoor! Ik werk op een advocatenkantoor en ga samen met een van de advocaten hier kijken wat ik kan doen want ik vind dit echt schandalig. Het is nog een geluk dat ik op deze manier (door mijn werk) kan worden bijgestaan want anders heb je geen poot om op te staan.
Zie hieronder de brief (met het hele verhaal) naar Ziggo:Op 1 april ben ik naar Utrecht verhuisd vanuit Tilburg. Helaas deed ons internet het niet, reden onbekend. Na eindeloos bellen en 3 weken zonder internet kregen we uiteindelijk een nieuwe modem. Toen zijn we opnieuw aangemeld voor Ziggo (als nieuwe klant, kwamen we later achter). En uiteindelijk deed internet het. Maar een tijdje daarna zijn de problemen begonnen. Mijn e-mailaccount werkte namelijk niet meer! Ik kon niet meer inloggen met mijn e-mailadres en wachtwoord en ik kon ook geen nieuw wachtwoord opvragen. Dus ik ben gaan bellen met uw klantenservice. Dit duurde
ontzettend lang, meerdere malen geprobeerd maar iedere keer werd aangegeven dat de wachttijd langer dan 20 min. zou duren. Na een paar dagen had ik eindelijk iemand aan de lijn.De eerste keer (5 juni) heb ik gesproken met ... (in brief naam van telefoniste vermeld). Zij weet niet wat er aan de hand is, maar ze gaat het door de technische dienst laten nakijken. Erg vriendelijk is ze niet, ze is duidelijk geïrriteerd omdat ik geïrriteerd ben, waar ze naar mijn idee begrip voor zou moeten hebben gezien mijn situatie. Ik ben geen enkele keer onbeleefd geweest maar een vriendelijk antwoord krijg ik niet. Ze belooft mij dat ik binnen 5 werkdagen bericht krijg. Ik vraag of dat niet sneller kan, maar volgens mevrouw (..) kan dat ABSOLUUT NIET. Waarom niet, vraag ik. "Dat is nu eenmaal de procedure". Geen bevredigend antwoord aangezien ik dringend op belangrijke mail zit te wachten. Ik vraag nog een beetje door maar mevrouw (...) wordt snibbig. Ik wacht 5 werkdagen maar krijg geen bericht van Ziggo. Nog 3 werkdagen gewacht en wederom geen bericht van Ziggo.
(vervolg bericht in reactie)