Ziggo heeft mij afgesloten ik heb dit via "stel een vraag" 5 nov al bij Kassa gesteld maar was toen nog niet geregistreed en denk dat het niet is aangekomen
Begin 2009 vraag ik het all in bassis paket van Ziggo aan met gratis decode het all in basis pakket heb ik nooit gekregen wel werd er € 99 van mijn rekening geboekt geprotesteerd en dat wordt terug geboekt
20 mei 2009 ga ik verhuizen krijg netjes een verhuis bevestiging ik betaalde automatische
dan krijg ikeen papier afrekening van mijn oude adres €173,58 voor de aansluiting die ik al had en het all in bassis pakket die ik nooit heb gekregen gebeld en geen bevredigend antwoord boek ik het bedrag terug en trek mijn machtigging in
na protest krijg ik een nieuwe papier afrekening van €101,44 van de afrekening van het oude adres en het abbonnement van het nieuwe adres wat volgens mij klopt en maak dat gelijk digitaal over zo ook de volgende maanden want op rekening online blijft het bedrag van €101,44 openstaan en die van € 173,58 erin staan
aangetekende brief met bewijsstukken dat ik betaald heb helpen niet het blijft openstaan
dan krijg ik dan krijg 14 september via incasso bureau een aanmaning dat ik € 119,44 moet overmaken anders word ik afgesloten een brief met bewijsstukken aan incasso bureau gezonden
Ziggo bied excuus aan en trekt de vordering in en toverd vervolgens weer een bedrag van €101,44 uit z'n hoed
op de papieren factuur van 31 07-09 is een bedrag van €26,86 in mindering gebracht maar niet op rekening online
weer een brief met bewijs stukken geen antwoord gekregen
mailen bellen schrijven niets helpt krijg intussen door dat men berekeningen maakt vanuit de foute factuur van € 173,58
2 nov krijg ik van Ziggo een brief of ik direct € 101,44 moet overmaken anders word ik afgesloten afsluit kosten € 29,95
en gaan ze de gerechtsdeurwaarde inschakelen met alle bijkomende kosten voor mij
in de nacht van 4 op 5 november hebben ze mij afgesloten dus geen internet telefoon en TV
dankzij div mensen uit mijn omgeving kreeg ik hun netwerksleutel zodat ik toch op internet kan en deze mail kan verzenden
Na mijn afsluiting zie ik ineens dat het open staande bedrag is terug gebracht naar €36,41
maar in dat bedrag zit ook nog het correctiebedrag van €26,86 van de factuur van 31- 07- 09 blijft over een bedrag van € 9,55 die voortkomt vanuit de foute factuur
Ziggo heeft mij nu afgesloten
" knap werk hoor Ziggo"
ik heb Ziggo aangegeven dat ik overga tot media aandacht tegen mijn afsluiting en eventueel overga tot een oproep aan mede gedupeerden van Ziggo om voor het kantoor van Zigg in Groningen te demonstreren want als individu sta je schijnbaar machteloos t.o.v
Ziggo Ik hoop dat Kassa aandacht wil besteden aan mijn strijd tegen Ziggo alle tips en adviezen zijn welkom met vriedelijke groet Janny