BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo (geen alles-in-een pakket)

Bijdrage door gebruiker
20-05-2009
1 reactie

Hoi,

binnenkort ga ik verhuizen en wil ik graag het alles-in-een basispakket van ziggo bestellen. voor 40 euro zit hier de telefoon, internet en digitale tv bij in. actie is nu dat de installatie gratis is (door een monteur) en je krijgt een digitaal kastje.

op het moment dat ik me wilde aanmelden zag ik dat ik niet het alles-in-een pakket kan bestellen maar wel alle producten (internet, telefoon, digitale tv) afzonderlijk waardoor ik duurder uit ben en niet van de actie gebruik kan maken.

Dus ik heb hierover gebeld naar Ziggo om verhaal te halen. Kreeg ik de mededeling dat het gebied waar ik woon (Overijssel) Cogas(kabelbedrijf) het niet toelaat dat Ziggo een compleet contract aanbiedt. Dit is in feite toch b#lsh#t want ik kan de producten wel allemaal afzonderlijk bestellen.

Heb gevraagd of ik toch op de een of andere manier van de actie kan profiteren eneen korting kan krijgen als ik alle producten afzonderlijk bestel. Dit kan dus niet is me meegedeeld.

Hiermee laat je de klant toch stikken!

Weet iemand of dit waar is? En of ik iets anders kan doen waardoor ik toch dat alles-in-een pakket kan bestellen?

Welke andere aanbieders zijn er waar ik me kan aanmelden die dezelfde digitale kastjes gebruiken als ziggo? Ik heb namelijk een paar maanden geleden een dure Humax digitaal kastje gekocht en daar kan ik straks niks mee als de provider het kastje niet ondersteund.

alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.