ik ga proberen om te beschrijven wat er gaande is en dan wil ik graag weten wat mijn rechten zijn als consument en hoe ik dit het beste kan aanpakken.
wij zijn ongeveer al 8 jaar klant bij @home. in juni werd dit overgenomen door ziggo. op tot moment werd tot onze verbazing onze internet verbinding afgesloten.
onze digitale tv bleef wel actief. nadat ik gebeld had werd ik netjes opnieuw aangesloten ,maar als nieuwe abbonnee met een nieuw klantnummer.
terwijl wij niets opgezegd hadden of wat dan ook.
nu blijkt dus dat ik op mijn oude klantnummer voor 8 maanden betaald heb dus tot eind augustus. maar nu kreeg ik een nieuwe factuur met het nieuwe klantnummer van 6 juni tm 31 augustus een bedrag van bijna 85 euro.
ik ben uiteraard gelijk gaan bellen want nu heb ik voor dit jaar omgerekend al 10 ,5 maanden betaald.
een maand voorruit ok maar dit is te gek.
ook is mij toegezegd dat ik een vergoeding van 10 euro zou krijgen voor het afsluiten en een vergoeding van 10 euro van een waardebon van bol.com die ik nooit ontvangen heb als dank voor medewerking aan het klantenpannel.
nu heb ik dus 2 uur aan de telefoon gezeten en 3 collegas daar aan de lijn gehad waarvan ik van de laatste als antwoord krijg wij bellen u terug ik weet niet wat er aan de hand is maar er klopt niets van.
het is nu dus een week later ,ik heb wederom zelf weer gebeld maar kreeg te horen u moet maar wachten op ons telefoontje.
de rekeningen zijn dus wel afgeschreven, service ho maar.
wat kan ik nu doen ??????