Upc werd Ziggo en op ons oude woonadres was dat verder geen probleem, nu we verhuist zijn en we volgens Ziggo 'n nieuwe klant werden en we sinds 18-02-2016 weer internet hebben is ons "oude" upcmail adres weg / geblokkeerd.
Na verschillende telefoon gesprekken en facebook chat gesprekken wilen ze nu beweren dat het nog minstens 2 weken of langer gaat duren voordat het hersteld is.
De "oud" upc collega's schijnen er druk me bezig te zijn om de fout te herstellen.
Het kan toch niet zo zijn dat in deze tegenwoordige tijd van alles via web en mail er zomaar 'n e-mail adres kan worden "geblokkeerd" en of uitgeschakeld worden? we lopen nu al tegen allerlei praktische problemen aan en dan heb ik het nog niet eens over de (nuts) bedrijven die rekeningen via mail sturen en die geaccordeerd moeten worden.
Welke eventuele andere stappen zou ik kunnen ondernemen om hier meer druk achter te zetten zodat het sneller opgelost kan worden?
Naar mijn idee mag 'n mail adres niet zonder toestemming of zonder bericht zomaar geblokkeerd worden.