BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo betalen voor vervangen horizon door Nextbox

Bijdrage door gebruiker
18-08-2019
27 reacties
Al zolang ik een abonnement heb bij Ziggo, heb ik al problemen met de Horizonbox. Blokken in beeld, in storing vallen van de box etc. Hierover ik verschillende keren melding gemaakt. Ik had weer een storing en Ziggo adviseert de box te vervangen door de NextBox (de opvolger van Horizonbox) maar:

1. Je moet 20,— administratie kosten betalen
2. Maandbedrag gaat met 0,50 per maand omhoog
3. Je abonnement wordt meteen beëindigd en je krijgt een nieuw jaar abonnement

Dit is belachelijk daar de Ziggo de Horizonbox niet goed werkend krijgt en daardoor niet de service levert waarvoor ik wel iedere maand betaal.

Mag dit zomaar? Wat kan ik hieraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.