BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo All in One

Bijdrage door gebruiker
24-08-2011
5 reacties
Ziggo all in one aangevraagd eind juli 2011
pakket all in one plus in eerste instantie besteld een week later dit veranderd in all in one extra
na 3 weken bezig geweest te zijn en bezoek van (inclusief vrijdag 26 aug ) 3 monteurs te hebben gehad
zijn we nog steeds niet geactiveerd voor het door mij bestelde Ziggo all in one extra
na ontelbare telefoontjes (17) word je in de meeste gevallen van het kastje naar de muur gestuurd
Op de vraag waar het pakket all in one extra blijft krijgt men te horen vermoedelijk volgende maand als de nieuwe factuur er weer is dus in mijn geval over 30 dagen
Wat kunnen we hier nog aan doen ? weer terug naar KPN is geen optie want dan verandert er weer van alles zoals tlfnr en andere diensten wie kan mij helpen
met vr groeten Jan R
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.