Vorig jaar oktober hebben we ons huis verkocht en daarbij ook het pakket wat we hebben van Ziggo opgezegt.
Het termijn liep tot 1 dec 2008, deze dag netjes het modem terug gestuurd.
Omdat we dachten dat alles verder netjes was afgehandeld hebben we niet meer bewaard (we gaan verhuizen naar het buitenland en opgeruimd gaat dit gemakkelijker).
Helaas blijft Ziggo maar geld afschrijven, deze bedragen hebben we na telefonisch contact iedere keer terug laten boeken.
Op 9 maart weer telefonisch contact gehad met mijn mobiel (wat aardig in oploopt in de kosten). Sorry voor de gemaakte fouten vanaf hun kant, er stond alleen nog een bedrag open van 4,50 aan belkosten. Dit bedrag heb ik netjes overgemaakt op dezelfde dag. Alles zou nu verder afgehandeld zijn.
Vorige maand was er weer geld afgeschreven, dit hebben we weer terug laten boeken en ziggo laten blokkeren.
Vandaag kwamen we terug van een weekeinde weg, lag er een brief in de bus. We zijn nu officieel in gebreken gesteld en moeten het bedrag binnen 5 dagen na dagtekening overmaken (dagtekening staat op 7 april).
We zijn dus te laat en kunnen nu zonder aankondiging de gerechtsdeurwaarder verwachten. De kosten van deze deurwaarder zijn ook voor onze rekening.
De brief is bezorgt op ons oude adres. Ik heb met de nieuwe bewooners gesproken. Ze nemen ook hun diensten af bij Ziggo. De aansluitkosten en rekeningen hebben hun netjes voldaan. Ze hebben ook bij Ziggo aangegeven dat wij niet meer op dat adres wonen.
Wat staat mij te wachten als ik de deurwaarder aan de deur krijg?Bewijzen van mijn telefoontjes heb ik niet en in goed vertrouwen heb ik geen notities en namen van de telefoon gesprekken.
Het enige wat ik nog tegenkwam is het bonnetje wat ik op het postkantoor heb gekregen bij het opsturen van het modem.