BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ziggo

Bijdrage door gebruiker
26-10-2010
4 reacties
oh oh oh...wat een fout hebben wij gemaakt door Ziggo ALL IN ONE aan te schaffen...net 3 was ontvindbaar, net 9 ook en vanaf 23 uur hadden we vaak geen beeld - bellen met ziggo is zinloos - mensen weten niet wat te doen - zelfs de monteur nam de benen en sindsdien niets meer gehoord - wat een ramp....ik dacht dat UPC erg was, maar Ziggo zegt van alles te kunnen maar het werkt absoluut niet en sommige medewerkers zijn ronduit erg onbeschaaft - een jong man zei dat hij zou terug bellen - niets meer gehoord - ik bel niet meer - kost geld en lost het niet op......erg erg erg.
natuurlijk opgezegd maar wacht nog nu meer dan een maand op een reactie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.